Naturturisme I/S
 
 

Alle nyheder

 

Tilbage til nyheder

Mandag den 23. februar 2015

Content marketing - noget for din virksomhed?

Content marketing kan medvirke til at gøre din turistvirksomhed stærk og konkurrencedygtig. Udgangspunktet er, at du har en stor mængde


værdifuldt indhold inden for rækkevidde, som både dine nuværende og potentielle gæster vil elske at få. 


Det handler om at servere nyttigt indhold for dine gæster, som ligger ud over de egentlige produkter og ydelser i din virksomhed. Det er content marketing! Læs mere - download guide fra Midtjysk Turisme >>


Er du tilknyttet et hotel, der bruger hjemmesiden til at fortælle om nærmiljøet og oplevelserne i området? Et galleri, der laver video-guides om malerkunst? Eller en gårdbutik, der har en inspirerende madblog? Hvis svaret er ja, er du godt i gang med content marketing.

Når gæsten bruger sine penge hos din virksomhed, er det en handling, du skal gøre dig fortjent til. Content marketing kan hjælpe din virksomhed til at nå dette mål.

Content marketing handler om, hvad gæsten har brug for at vide – og ikke om, hvad du har brug for at fortælle dem. Du skal udgive indhold, der skaber værdi for dine gæster. Gæsterne interesserer sig mere for deres egen rejse og oplevelser, end de interesserer sig for dine

produkter eller ydelser. Men for at skærpe gæsternes interesse for dine produkter, kan du med fordel give dem noget nyttigt indhold, som ikke nødvendigvis har direkte tilknytning til dit salg.

 
Naturturisme I/S Interreg Det Sydfynske Øhav
Website © Uptime