Naturturisme I/S
 
 

Alle nyheder

 

Tilbage til nyheder

Torsdag den 11. september 2014

Gå-hjem-møde: "Service er marketing"

Vi har fra flere varmt fået anbefalet Søren Bechmanns oplæg: 'Service er marketing'. Han kommer med udsagn som f.eks.: "Alt kommunikerer", "Service skal ses på bundlinjen".


Kom og hør om gratis markedsføring tirsdag d. 30. september, kl. 16.30-19.30 på Brasserie Kok, Svendborg.


Kan man virkelig tænke service ind som en del af sin markedsføringsstrategi?


Britta Leth, Sammenslutningen af Danske Småøer siger følgende om oplægget:


"Få et inspirerende indlæg om, hvor vigtig service er. Dyre annoncer og markedsføringstiltag har ingen værdi, hvis ikke turisten føler sig velkommen. Turistvirksomhederne skal levere glæde og den forventede service, så turisten får lyst til at komme igen og sidst og ikke mindst fortælle om sin oplevelser, så der skabes mund til mund markedsføring." 


Se mere om foredraget på Søren Bechmanns hjemmeside - se også mere om bogen der ligger til grund for foredraget


Vi glæder os til at se jer og til at høre Søren Bechmann. Vi ser frem til en spændende aften, så vi alle i fællesskab kan blive endnu bedre til at sælge Øhavet!

 
Naturturisme I/S Interreg Det Sydfynske Øhav
Website © Uptime